Η μουσικη του λιμανιου...

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Σοβαρός νομάρχης άνθρωπος...

Πείτε μου πού αλλου στο κόσμο βγαίνει "σοβαρός" ,άνθρωπος, νομάρχης, τι σκατά είναι, στη τηλεόραση τραγουδώντας, ή πάνω σε άλογα ντυμένος ζορό, τρώγοντας λουκάνικα να μιλάει για το Μακεδονικό, πού αλλου στο κόσμο γίνεται αυτό,πείτε μου γιατί θα σκάσω...





Ντρέπομαι που κάποιοι συνάνθρωποί μου ψυφίζουν τέτοια άτομα...



Θαυμάστε νομάρχη άνθρωπο...





Για γέλια ή για κλάματα???

Τόσο καιρό έλεγα..Θεέ μου βοήθαμε με αυτά που βλέπω αλλά τέρμα πια, ως εδώ!!!

3 σχόλια:

  1. και μετα αναρωτιεσαι φιλτατε ελληνα και αγαπητη ελληνιδα,ποιες ανωτερες δυναμεις,ποια θεια τισις καταρακωνει αυτη τη φτωχη χωρα...αλλα και το θειο,αγαπητοι,πως να το κανουμε,τα βρισκει κι αυτο σκουρα και σηκωνει τα χερια ψηλα μπρος στην εξυψωση της μνημιωδης μας βλακειας....
    τι να σου κανει αμα εμεις οι ιδιοι παραδιδουμε τη σκηταλη της διακυβερνησης της χωρας μας σ'εναν αταλαντο(ως προς τις υποκριτικες του ικανοτητες-γιατι δε ξεγελας κανενα φιλε μου με το δι8εν σοφιστικε λουκ αλα george cluney-)αχρηστο(ουδεν σχολιο πανω σ'αυτο καθως οπως λεει και ο φτωχος πλην τιμιος λαος μας "τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται")και οκ εντελως αχαρο(face it george,antonio baderas γεννιεσαι δε γινεσαι!κι εσυ πως να το κανουμε..ΔΕ ΓΙΝΕΣΑΙ!πιο πολυ γραφικος γινεσαι αλλα anyway)
    τελικα ποιον πρεπει να κατηγορησουμε κυριε προεδρε?το αχρηστο που εχει το 8ρασσος να αποκαλει τον εαυτο του "πολιτικο"?
    ή εμας τους αναγκεφαλους που τους ψηφιζουμε?!γιατι οκ ρε φιλε...κραξ'τους οσο δε παει..κι εγω μαζι σου!αλλα τι τους ψηφιζεις...οχι μονο το ψωμιαδη,εγω αναγω το 8εμα ακομη πιο περα..
    Αφου ξερεις πως 8α κανουν το μπουρδελο που λεγεται Ελλαδα ακομη πιο μπουρδελο αν τους δωσεις εξουσια...ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ??Θες να δεις ποσο πατο μπορουμε να πιασουμε????τι να πω?!
    ουφ!συγχιστηκα η γυναικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαστε αναγκέφαλοι όλοι μας...
    Δυστηχώς οι περισσότεροι απο εμάς δεχόμαστε ότι μας πλασάρουν χωρίς να το κρίνουμε πρώτα...
    Μερικοί ξυπνάνε σιγά σιγά...όλοι ομως πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΜΙΤΣΟ.
    Κ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΔΕ ΤΟΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.
    ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή