Η μουσικη του λιμανιου...

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Νιώθω πως έχω γεράσει πριν ακόμα μάθω να ζώ...






Δε φοβάμαι πια τους εχθρούς γιατί οι φίλοι μ' έχουνε κάψει κι εκείνο το σπουδαίο που το λέγανε ιδεολογία έχει καταντήσει γραφικό κι ανήκει πια στην ιστορία κι όσο για την επανάσταση που θα έκανε η δική μου η γενιά, την κάνει μέσα από ακριβά αμάξια, ρούχα, μόδα και λεφτά,κι αυτοί οι παράξενοι που λέγονται αστυνομικοί είναι οι περισσότεροι ίδιοι κλέφτες κι επικίνδυνα κομπλεξικοί.Τώρα όλες οι πολεμικές παρατάξεις έχουνε γίνει ένα, η εξουσία είναι γλυκιά κι ελκυστική για τον καθένα ,εμείς δε βιώσαμε τον πόλεμο ούτε τη δικτατορία, ίσως φταίει τελικά αυτό που ακόμα δε νιώθω ελευθερία κι αμφισβητώ ότι τα πράγματα είναι καλύτερα για μας έχουμε υλικά αγαθά άλλα μας λείπουνε άλλα πολλά,μου λείπει κάτι αληθινό να μπορώ να πιστέψω ακόμα σ' αυτό, νιώθω πως έχω γεράσει πριν ακόμα μάθω να ζω!
Στίχοι απο το συγρότημα ff.c (fortified concept).

Αναρωτιέμαι πραγματικά ποιος νομίζει ότι έχει φτάσει σε μια ηλικία είτε αυτή ειναι 20 είτε 40 είτε 60 και να έχει κάνει αύτα που ήθελε απο μικρός,να έχει φτάσει τις φιλοδοξίες του,να έχει πραγματοποιήση το όνειρό του βρε αδερφέ;;; Γιάτι όμως;; Ποιός μας εμποδίζει;; φταίμε εμέις ή κοινωνία που ζούμε;;; Όλοι τα φωρτόνουν στους άλλους, φταίει το σύστημα,φταίει οι οικογένειά μου που με εμπόδισε, φταίνε οι φίλοι μου που δεν με στήριξαν, φταίνε όλοι οι άλλοι αλλά όχι εμείς...Ο Βίκτωρ Ουγκώ είχε πεί: Απο τους ανθρώπους δεν λείπει η δύναμη, λείπει η θέληση... Αυτό πιστεύω και εγώ,δύναμη έχουμε, αρκεί να το θελήσουμε. Μάθετε να κηνιγάτε ότι σας αξίζει,να κηνιγάτε τα όνειρα σας,αν το πιστέψετε θα τα καταφέρετε.Όταν θές κάτι πολύ,όλο το σύμπαν συνομωτεί να το αποκτήσεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου