Η μουσικη του λιμανιου...

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2009

Χολι Σιτ....

 Λοιπον σημερα θα ξαναγραψω.Μην κλαις πιστε αναγνωστη, και εγω ποναω που θα σε βαλω σε αυτη τη σκληρη δοκιμασια ακομα μια φορα.Να θυμασε πως μια μερα αυτο το μπλοκ θα κλεισει και εσυ θα μπορεις να συνεχησεις την ζωη σου ηρεμα, να κανεις οικογενεια, να πας στην τζαμαικα για διακοπες, να γραφτεις στην διεθνη αμνιστια....

 Αλλα σημερα εχω λιγη εμπνευση(ξερεις, πως εχουν οι στρατιγοι του Ισραηλ? Το ιδιο πραμα!)

 Λοιπον, το καλο με το να εχει καποιος ορεξη για γραψημο ειναι πως οποιο θεμα και να πιασει, μπορει να το κανει Αναρτηση. Αν αρχιζα εναν οδηγο μαγειρικης, πριν κλεισω το πισι και παω για διαλογισμο(υπνο), συγουρα αυριο θα επεζα μπατσους με τον Μαμαλακη. Και τρελενομαι στην προοπτηκη να το κανω.

 Δεν υπαρχει ομως ζητηση σε οδηγους μαγειρικης λογο της πεινας που πεφτει τελευταια, ετσι λεω να γραψω ενα μανιφεστο αφιερομενο στον ορο BLOG. Μερικα λογια για την εσωτερικη δυναμη που κυλα στις φλεβες μας ως παρεα. Και τι στο διαταλο κανουμε εδω με τις ωρες( Αντι να πεζουμαι χαρτια δλδ). Ολα αυτα τα ομορφα σε μερικες γραμμες, γιατι πολυ απλα οσο πιο πολλα γραφεις για εσενα τοσα πιο πολλα ψεματα λες. Σαν την Αγια Γραφη ενα πραμα.

 Καταρχην, ο λογος που εγω και ο Δημητρης ειπαμε να χανουμε λεπτα απο την ηδη μικρη ζωη μας ειναι πολυ απλος...αλλα δεν μου ερχετε αυτη τη στηγμη. Αν κρεμοταν το κεφαλι μου απο την απαντηση κατι θα εβρισκα να πω, αλλα μαλλον θα ηταν η μιση αληθεια.Κατι που ειναι συγουρο ειναι η ανακγη μας να βγαλουμε καποιες απο τις "ανησιχειες" μας παρα εξω. Να εχουμε τα 15 λεπτα δημοσιοτητας που μας αναλογουν. Συνολικα 30΄. Μιση ωρα. Μου φτανει να σε κανω να με μισησεις και να αρχισεις να ακους και επησημα  τερλεγκα και αδαματνιδη  :P.

 Ο τοπος της ποιησης ειναι ενα φρικιαστικο καταγωγι με την ονομασια "λεμονιες" και αν με ακουσει ο κυρ-βασιλης να το λεω ετσι την εκατσα. Αλλα ειναι αληθεια.Σε αυτο το μισοσκοτεινο φριχτο μερος, εγω και ο υπολιπος κυκλος των χαμενων ποιητων, μιλαμε για κοινωνικα θεματα,του τυπου"γιατι δεν παραγκειλαμε ΚΑΙ χταποδι??"Ενω ο παπαγαλος του καταστηματος( πως τον λενε τον πουστη?) πλεκει εγκωμια για τις μανες των νεων πελατων.Περιμενοντας ποτε θα του πεταξουν κανα πάιδι.

 Μεσα σε κατασταση ημιναρκωσης, ιδεες και συνεσθηματα (γιωργη ασε το μπουτι μου ρε γει!) ανθιζουν. Περιπλοκες πολιτικες αναλυσεις, οικονομικες μεταβλητες και τι σκατα θα κανει τελικα ο σοκολ με την υποθεση Ιταλια.Ολα ειναι μεσα στην κουβεντα,  μιας και εχουμε απειρο χρονο.

 (Το ξυσιμο ειναι το πρωτο σκαλωπατι στην μεγαλη σκαλα της αυτογνωσιας)

  Μια μερα λοιπον εγω και ο αλλος (!) αποφασησαμε να ανοιξουμε ενα μπλοκ.Αν καποιος το εχει προσεξει, αυτη η σελιδα γραφετε απο εναν μονο χρηστη.Αυτο συμβενει γιατι πολυ απλα εχει πλακα να μοιραζεται το Μαnagment σε δυο ατομα.Αντι να εχει δλδ καποιος την γενικη διαχειρηση και ο αλλος(!) να γραφει με μειωμενα δικαιοματα( δατς μι ).Το μονταρουμε και οι δυο. Αρα, οταν ο δημητρης κανει ενα λαθος (δεν κανει ποτε γλιπς-γλοπς-γλουπς) εχω εγω την αδεια να το διορθωνω. Και το αντιθετο. Ειναι ενας οργανισμος , οπως και το ταγμα των "λεμονιων" δλδ....

 Αφου εχουμε πεντε πραματα να πουμε και αλλα δυο να γραψουμε, δεν υπαρχει κανενας λογος να τα κραταμε μεσα στο κεφαλι μας. Μπορει μερικα θεματα να απεχουν ετη φωτος το ενα με το  αλλο, αλλα σαν γενικη εικονα μοιαζει με κατι....Μοιαζει με εμας. Και ειναι κατι που αποσκοπουσαμε απο τοτε που γενιθικαμε...οχι πολυ το πηγα...απο τοτε που το ανοιξαμε.Ναι τωρα ακουγεται πιο σωστο :P

 Ετσι τελιωνοντας (δεν πιστευω να κουρασα κανενα ?) σαν  σχολιο πανω στο προτζεκτ μας ενα εχω να πω; " τζενσεν γκετ ρεντι φορ μπιτζαμα παρτι ντουντ!!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου