Η μουσικη του λιμανιου...

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

Ορίστε τι ακούνε οι νέοι σήμερα...



Ορίστε λοιπόν τι ακούνε οι νέοι σήμερα...
1. Έλα να κάνουμε σεξ, έλα να κάνουμε σεξ,η αγάπη μας θα γίνει ανοξείδωτο πυρέξ

2. Είχα καρδιά μεγάλη σαν υφήλιος κι εσύ τη χώρισες σαν εμφύλιος.

3. Mωράκι μου μωράκι μου γλυκό μελιντζανάκι μου όταν θα σμίξουμε τα δυό μας δεν θα φορώ το μποξεράκι μου

4. Από τον πύργο της Βαβέλ έφυγα νύχτα με το ΚΤΕΛ.Εσύ γιατί δεν ξέρω, με κέρασες λικέρ,μα εμένα στην καρδιά μου δουλεύουν κομπρεσέρ

5. Σου στέλνω μήνυμα μ' ένα ταμ ταμ, να μαγειρεύεις με βιτάμ κι ήσουνα γόησσα κι έκανες μπαμ, κι εγώ σε ψάχνω στο χαμάμ

6. Φεύγω να πάω να βρω στο Μπανκόγκ,τον σύντροφό μου τον Κιγκ-Κογκ μες στο μυαλό μου βαράνε τα γκόγκ, μοιάζω με μπάλα του πιγκ-πογκ

7. Σε βρίσκω πολύ κύριο αλλά περνάω κλιμακτίριο

8. Ούτε φως και γρίλια ανοίγεις... δε με θέλεις εν ολίγοις

9. Από το μασαζ στη γιόγκα, κι απ'τη γιόγκα στο μασάζ σου το λέω και σου το πα το στραβό κορμί δε σαζ...

1. Τάσος Μπουγάς "Το μανάρ'" Στο δρόμο βγήκα , βλέπω ένα μανάρvery good, έπαθα πλάκα και ρίχνω την ατάκα Do you like the kri kri και γουστάρ παρα πολύ και γουστάριζε πολύ....

2. Μπάμπης Παπαδόπουλος "Βρε δεν πα να γα"Μου έστειλες ότι θα φύγεις να βρεις αλλού αγά,αγάπη μ΄έναν άλλο, που να 'χει πιο μεγά,που να' χει πιο μεγάλη, που να 'χει πιο μακριά μεγάλη και φαρδιά να την έχει την καρδιά!Βρε δεν πα να γα (δις)να αγαπήθείς με άλλον και σκασίλα μου μεγά.

3. Δημήτρης Σταρόβας Σε ψάχνω σε όλο το internet με οχτακοσάρι πέντιουμ μα δε σε βρίσκω πουθενά και έτσι πάω σε μέντιουμ

4. Σταύρος Λιβυκός "Ύμνος του κερατά"Πες του καθαρά πως δεν τον θέλεις άλλο πες του καθαρά πως βγαίνεις και με άλλον πες του καθαρά πως δεν τον αγαπάς πες του καθαρά ότι τον απατάς πάρε τηλέφωνο τον κερατά καλύτερα τώρα παρά μετά
Λοιπές δισκογραφικές συλλήψεις:"Τι πουρό τι καγκουρώ, τσέπες έχουν και τα δυό""Έλα στον παππού μωρό μου, έλα στον παππού,αυτός τα έχει όλα και μην κοιτάς αλλού""Στης καρδιάς μου το terrain προηγείσαι 1-0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου