Η μουσικη του λιμανιου...

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

Zeitgeist η αλλιως πως μια καλη αρχη φτανει σε ενα πικρο τελος...


Καταρχην δινω τα Links των δυο ταινιων Zeitgeist

ZEITGEIST 1

ZEITGEIST 2


Οι ταινιες ειναι απο το goole videos και μπορει να τις δει ο καθενας. Αν εχεις χρονο και ορεξη για γνωση ειναι καλο να φτιαξεις καφε να τις απολαυσεις.

Αυτο εκανα και εγω πριν λιγο καιρο, ειδα,μου αρεσε και ειπα να μπω στην σελιδα που ελεγε στο τελος της ταινιας.Αφου εχω μπει σε πολλες σελιδες με το "επιθετο" Project,ξερω πως ενα πραγμα σου χαλαει την διαθεση.....η λεξη DONATE!!

Ναι..εκει που εγω, ο Γιωργακης αποκτησα ενεργειακη συνηδηση και θελω να μαθω πως βοηθαει την ανθρωποτητα η γεωθερμηκη εκμεταλευση, ξαφνικα καταλαβαινω πως πρεπει να σκασω φραγκα για να ειμαι μεσα...ουαου.

Οσοι ειδαν την ταινια ξερουνε πως ειναι πολεμια του χρηματος και οτι σχετιζεται με αυτο. Αρα τα δολαρια του DONATE τι τα θελουν?

Δραμα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου